הקוד שהוזן שגוי
מחולל ליצירת משחקים לימודיים לתרגול התאמת פריטים
פרויקט גמר, תשע"ז
בהנחיית: ד"ר ליזי כהן וד"ר דן כהן וקס
אפיון ופיתוח: צביקה פרנקל וניקול ג'אן
הפקולטה לטכנולוגיות למידה מכון טכנולוגי חולון
על המשתתף לגרור את 9 הכרטיסיות שנמצאות בתחתית המסך באמצעות העכבר על גבי הלוח המרכזי, כך שכל צד של ריבוע יהיה בהתאמה לצד של הריבוע אליו הוא נצמד. בקרה: כשמעבירים טור של כרטיסים ימינה, שמאלה, למטה או למעלה נשארים הכרטיסים מתאימים בצדדים הנפגשים